Ayseyucel33 Hanımlar kullanan var mı kolaylık oluyor mu? Almayı düşünüyorum bebeği oyalasın en azından yemek yaparken, yerken diye.
Deletedmom348 Ayseyucel33 Canım bebeğin kaç aylık? Kuzuma aynı mantıkla düşünüp aldım. Malesef. Doğduğundan beri alışık olmadığı için 3. Ayda da durmadı içinde.
Lalin Ayseyucel33 ben hep uyuturken kullandım açıkçası. Hiç uyanıkken üzerine koyup başka iş yapmadım. Oyalar mı bilmiyorum ama güzel uyutuyordu. 🤣 İki aylıkken almıştım iki ay kullanabildim. Kızım dönmeye başlayınca tehlikeli olmaya başladı çünkü. Yenidoğansa bebeğiniz işinizi görür ama.
Payan Ayseyucel33 benimki hiç kullanmadı,Allahtan r arkadaşım vermişti para verip alsam üzülürdüm.bebeğiniz kız mi erkek mi?
Minnakevkedisi Ayseyucel33 2 aylıkken aldım 6 aylık olunca kaldırdım içinde durmadı artık kemerini de çıkarıyordu😊18 kg kapasiteli baya kullanırım diyordum ama gerek yokmuş Bondigoydu bizimki😊
mrsgnss Biz 1 aylıktan itibaren koyduk çok seviyor bazen kendi kendine uyuyor titreşimi açık bırakınca daha uzun uykusu oluyor
Hilalse Ayseyucel33 yenidoğandan beri kullanıyorum 2 aylık oğlum şimdi titreşimi açık olunca güzel uyuyo mızıklansa bile iki sallıyorum hemen sakinliyo uynıkken oyuncak asıyorum tepesine onları izliyo valla iyiki almışım hiç pişman olmadım ama keşke biraz daha paraya kıyıp daha uzun vadede kullanabiliceğim bişey alsaymışım bizimki 9 kilo kapasiteli daha şimdiden saldı kendini yeni alıcaz mecbur
Kkubu80 Ayseyucel33 bende 2 aylıkken bir hevesle aldım 3 bucuk aylık hala durmuyor içinde hevesle oyalanır uyur diye almıştım