Sevdasahinn Göğüs uçuk yara ve ölüyorum dokununca dahi canım yanıyor biran önce geçmesi için önerisi olan varmı? ?? Kremler zeytinyağı hepsini kullanıyorum
Cansu_ertem Sevdasahinn gümüş kapak aldım. Bi dene ama arada çıkar ben 15 gün sadece duş ve emzirme anında çıkardım mantar oldum dikkat et ona. Şuan çıkardım tekrar başa sardım sanırım kurtuluş yok 😭 46 gün oldu
Meryem- Sevdasahinn Madecassol krem öneririm bende aynı durumdaydım bebeğim kan içip kusuyo du o kadar kötüydü göğüs uçlarım bu krem sayesinde geçti emzirdikten sonra sürdüm bi daha emzirme zamanında güzelce suyla yıka öyle emzir bebeğini
Mihrimahinannesi Sevdasahinn ne yaptıysam işe yaramadı en son doktorumun önerisiyle garmastan isimli bi krem aldım ve yaklaşık üç günde çatlaklarım iyileşti ve ağrılarım tamamen geçti.
Cansu04 Sevdasahinn ben eczaneden çatlak kremi aldım her emzirmeden sonra sürdüm ama kıyafetime değmemesi için de bi poşeti aldım kestim küçük iki parça iki göğüse koydum orda ilaç hem gitmiyor hemde ucu yumuşuyor bi daha ki emzirmeye kadar üstünde kalıyor böyle yaptım 3 güne iyileşti
Annebalisi Arkadaşım philips aventin göğüs kalkanlarını kullandı kremi sürüp kalkanları kapatıyordu çok kısa sürede iyileşti çok şükür. Artık ağlayarak emziriyordu göğüs uçlarından kan geliyordu , çok geçmiş olsun sizede.🙏🏻
Rukita Orijinal saf zeytinyağ sürüp göğüs pedinin naylon kısmını kapamıştım göğsümde. Onu da buradan okumuştum yazandan Allah razı olsun🙏 Garmastan lansinoh hepsini denedim ağlaya ağlaya emzirmeye çalışıyodum parçalanmıştı uçları. Bir tek sağ zeytinyağında çözüm buldum.
Gencberna Sevdasahinn ayva cekırdeginden jel yap her emzırme sonrası sür strec kapat göğsüne emzırırken yıkarsın hem zararsız hem kesın cozum oldu bıze ağlayarak emzırıyodum ben cok şükür çabuk gecırdı gecmıs olsun
Semahalityenal 25 gün çektim o acıyı yaşayan bilir 😔 lansinoh madecasol hiç biri işe yaramadı en son avent kalkan aldım 3 gün sonra iyileşti hala kullanıyorum😢
Berika06 Ayva çekirdeğini çıkartıp biraz su ekleyip bi gece beklettik sonra onu göğüslerime sürdüm jel kıvamına gelmişti cok çabuk iyileşti
CigdemAslan Sevdasahinn Benimde sizin gibiydi.Karbonattı-Mustale(gögüs jeli doğal) denedim geçmedi.Sağlık ocagına gittim doktor Fitol yazdı.Kremi sürdükten sonra yıkamanız gerekiyor.3 gün içinde yara olan uçların kabuklarını döktü faydasını gördüm. Doktora gidip size uygun ilacı isteyebilirsiniz
Sinyora Sevdasahinn Aynı şeyleri bende fazlasıyla yaşadım nelee yapmadim neler kullanmadım ki ama hic biro fayda etmedi sen ilac zaman oldugunu anladim hiç bikmadan sürekli emzirin ve zamana birakin,şuan beni bor göğsümde yara geçti digeeide gecmek üzere artık birsey kullanmiyorum sadece emsirerek zamana yaydim