Sndskrsn Kızlar 4 aylık bebeğim var dun aşı oldu sabaha kadar yatmadı zaten suanda da ateşi var 1 saat önce calpol vermiştim düşmemiş elleri ayakları kafası falan ateş gibi üstünü incelttim iyice başka ne yapabilirim 😭
Evin28 Sndskrsn eklem yerlerine ılık suyla kompres yapın olmadı ılık suyla kafasını ıslatmadan vücudunu yıkayın 🌸çok geçmiş olsun ALLAH ŞİFA VERSİN 🤲🏻🌸
busraozturk_11 Sndskrsn sakin ol canım agız mendillerini nemli olacak şekilde eklem yerlerine koy üstünü sadece zıbınla bırak eğer hala etki görmezsen ılık bir duş aldır korkma geçecek inşallah 🌼
hhkubra Sndskrsn bizde her aşı sonrası ateşleniyoruz malesef kabusum oldu resmen aşılar duş aldırıyorum mutlaka eklem yerlerine ıslak bez koyuyorum 6 saatte bir ateş düşürücü veriyorum endişelenmeyin geçecektir
Annebalisi En güzeli ılık duşa sokmak bence çok çok geçmiş olsun sabaha atlatmış olursunuz inşAllah 🙏🏻
Annebalisi Muhtemelen aşıdandır içinizi ferah tutun🌸 Arkadaşımın bebeğide her aşı günü çok ateşleniyo kızın kabusu oldu artık aşı günleri geçecek Allahın izniyle🤲🏻