S58krky Bende bebeğim 6 .5 aylıktı hasta oldum ilac kullanjrken emzirme dedi doktor sitma ilaci geciyormus sute emzirmedim sagip doktum sonrasinda bebegim almadi zaten zorla verdim ama aktif emmedi sutum kesildi yani bende emzirmedim bu arada eşim ilaç almadı başta sonra hastalığı çok ilerledi solunum sıkıntısına kadar gitti hastanede yattı ben ilacı ilerlemeden aldığım için hafif atlattım başta bi kaç gün halsizlik oluyor sonra tamamen geciyo gibi oluyo ama ilaç almayınca bi hafta sonra çok ağır geliyo bu sefer kendini dinlenmeye aliyo hastalık sonra tekrar saldiriyomus böyle söylediler siz bilirsiniz yani bu öyle basit bi hastalık değil ilaç kullanmadan geçecek