BademsMam Kızlar bunların arasındaki farklı bilen var mı ve taktıran var mı ne gibi yan etkileri vardır ?
1mom1baby BademsMam bende bakır (hormonsuz var) tek yan etkisi adetim 3 gun gec ya da erken oluyo ve uzun suruyo 10 günü aşmıyor hormonluyla ilgili bildiğim tek şey kanaması cok fazla olanlara takılıyor
BademsMam 1mom1baby bana bugün doktorum adet olmazsın bazen sadece kanaman olur demişti herkeste değişik o zaman
1mom1baby BademsMam bunu hangisi için dedi hormonlu için demiştir bakır spiral adeti kesmez kanamayı arttırıyor