Merhaba kızlar bebeğim 6 ay 20 günlük anne sütü alıyor şükür sebze çorbaları falan veriyorum, nişastadan mama yapip anne sütü ekleyip yediriyorum, sabahları yumurtanın sarısı, pekmez, peynir ve bebe bisküvisi ile kahvaltı veriyorum. Kaşık Mamalar varmış hem emzirip hemde onlar dan kullanan var mı tavsiye edermisiniz