Evet uyandıran da çok uyandırmayan da uyku düzeni oluştur diyen de ama benim sizinle paylaşmak istediğim şu ki bebeğim prematüre doğdu ve 13 gün yoğun bakımda kaldı. Çıktıktan sonraki 1 hafta geceleri uyanmıyordu uyandırıp zorla beslemeye çalışıyordum ki emzirerek 40gr verdi. Doktor da gece uyandırmıyor musun şu bu resmen azarladı. Şu an 2ay 4 günlük doktorumu da değiştirdim tabi o azarın üstüne. bu doktorum gece kaldırma düzen otursun kan şekeri düşmez dedi, ama sanki kaldırmazsam ilk yoğun bakımdan çıktığındaki gibi kilo verecekmiş gibi hissediyorum psikolojisini atamıyorum sanırım. Şu anki gelişimi kilo alımı da normal bu arada, evet doktor uyandırma dedi ama bu psikolojiyle nasıl başedebilirim sizler bebeklerinizi uyandırıyor musunuz