Canoglusum cok normal, emzirmek baslı basına yorucu bir sey zaten, bir de kesik kesik düzensiz uyku eklenince halsizlik normal. ama insan bu tempoya alısıyor yavas yavas. ben ilk zamanlar kızım uyandıgında gozlerim kapanacak gibi oluyordu, ha uyandı ha uyanacak gerginliginden uyku bile uyuyamıyordum. ama simdi 2 ayı gecti, alıstım biraz daha. esim de destek oluyor, kızımız uyanınca kalkıp altını degistirir bana verir,ben emzirdikten sonra da uyutur. boylece ben de 5-10 dk dhaa fazla uyuyup dinlenebiyorum. sizin esiniz yardımcı olmuyor mu?