Bizde henüz dönemiyoruz, çıngırakla oynayıp düşürüyor, aynaya bakmayı çok seviyor, gündüz uykusu azaldı gece uykusu daha iyi, su verdim kustu sevmedi, kitap okunmasını çok seviyor resimler çook dikkatini çekiyor,
4,5 aylığız dönmeyi tam pekiştirecek derken sünnet oldu dönmesine pek izin vermiyorum bu hafta