Simsiminannesii Kızlar doğum yapalı 36 gün oldu kanamam azalmıştı az az lekelenmem geliyodu ama 2 gündür baya arttı kasımlarımda da hafif ağrı var acaba regl mi oldum
DesorLiviya Simsiminannesii bende sezaryen le dogum yaptim bnm adetim tam 28 gunu geldi okadar cok tu ki gunde 9 tane ped değiştirmiştim cok korkmuştum
Simsiminannesii DesorLiviya bende sezeryan yaptım normal mi yani haftaya zaten kontrolüm var doktora gidicem ama cevremde hic duymadım böyle bisey baya korktum
DesorLiviya Simsiminannesii normal canm herkeste ayni olmaz ki bnm annemdede ablalariminkide dogumdan bir sene sonra gelmis bnmki 28 gunde geldi