Merhaba benim kuzum 5 buçuk aylık ve ben geçen temmuzun 17 sinde adet oldum sonra K gün bugündür olmadım. Adet söktürücü kullanıyorum yok kasıklarım ağrıyır artık napim 2 ay ılcak nerdeyse hamikr de değilim kan gerdim idrar testi yaptım ultrasona girdim. Niye böyle oluyor sizde durum nasıldı