PelinAdaTanem
[bilinmeyen] ne kadar sıklıkla kalkıyor? Benimde 3 aylık kızım var 3 saatte bir kalkıyor emmeye.
_esintii_
[bilinmeyen] benim bebeğim de 3 aylık ve 45 dk 1 saate bi kalkıyo çok zorlanıyorum napcam bilmiyorum doğru düzgün uyku yok 😔
PelinAdaTanem
[bilinmeyen] beyaz sesi acabilirsin canım ben uyumadığı zaman açıyorum sesle rahat uyuyor. Bir de kundak dene derim.
PelinAdaTanem
[bilinmeyen] beyaz sesi açtığında kundakta da olsa susacaktır ☺️ sustuktan sonra yavaş yavaş uykuya geçiyor zaten
UluElif
[bilinmeyen] ben kundak yapmadan yatırıyodum 2 saatte bir falan kalkıyodu sonra kundak yapıp yatırdım o gece 3-4 saat arasına çıktı uykusu. Dene derim bence kollarını hareket ettirdikleri için uyanıyorlar sürekli. Bir de Bebekler güven duymadığı yerde uyuyamazlarmış kundak onlara anne karnını hatırlattığı için kendilerini güvende hissederlermiş canım