Kızlar bebegım 7 aylık olavak ama su 1 haftadır aksam vaktınde gaz gırıyor cocuga anlam veremıyorum popodan da sureklı gaz cıkarıyor neden olabılır? Hıpp 2 numara kullanıyoruz acaba mamamı yapıyor bır türlü gazımız gecmıyor gectı gibiydı 1 haftadır tekrar basladı basına gelen varmı