Esootmlak 7 aylıkken alkış yapmayı ve çak yapmayı biliyordu. 10 aylıkken perdeyi yüzüne tutup ce ee yapıyordu. 11 aylıkken gel gel yaptı, beni ve sevdiği kitaptaki karakteri öp dediğimde öpmeyi öğrendi. 12 aylıkken bay bay yaptı, üflemeyi de bu ayda öğrendi sıcak şeylere yaklaşınca üflüyordu veya pasta görünce üflüyordu. Şu an 13.5 aylık avucunun içini öpüyormuş gibi yapıp öpücük atıyor, kedileri görünce pisi pisi diye eliyle çağırıyor😍