Nesli0504 Deletedmom418 1 bardak suya 20 damla katıp günde 1 defa içiyordum doğum yaptığımda doktor reçeteye yazmış eşim almıştı 1 şişe kullandım bitirdim daha sonra devam etmedim
Deletedmom5284 Deletedmom418 günde üç kere çay kaşığına 20 damla döküp şurup gibi içiyorum, içeceklere koyunca tadı iğrenç oluyo
Masalikoo Deletedmom418 yok kuzum ya bi umutla aldım ama tık yok,dünden beri 1-2 saat arayla sağarak sütümü artırma yoluna gittim artık bakalım o işe yarayacak mı kızım 40 gün anca emdi sonrası yok 3 ay 6 günlüğüz
Nesli0504 Deletedmom418 yani denemekten zarar gelmez inşallah işe yarar 🤲🤲 banyoda sıcak suyun altında göğsünüze masaj yapın bol su için inşallah işe yarar