Kızlar bebeğim 10 da kalkıyor gece 2 3 gibi uykuya dalıyor 3 saatte bir uyandırmadan emziriyorum geri yatıyorum hiç bir sıkıntı yok gündüzleri 10 dk anca uyuyor gece olunca da sürekli ağlıyor sabahta sürekli kucağımda gezmek istiyo ve gram dinlenemiyorum akşam olunca artık çok huysuz oluyor memeden inmiyor sizce neden uyumuyo 😒