Miracefem Açılmış mıydı ilaç? Antibiyotiklerin kullanım süresi genelde 5-10 gündür. Çok nadir 15 gün olan var. Yani ilaç bozulmamış, açılmamış dahi olsa antibiyotik bu. Evde var vereyim denecek bir şey değil. Lütfen çok dikkatli olalım antibiyotik konusunda canım anneler 🙏🏻 Açılmış mıydı diye sormamda ki sebep şu, eğer açıldığı halde üzerinden 1 ay geçtiyse hiç beklemeden gidin bir doktora. Ben ateş düşürücü şurubu bile eczacılar 6 ay dediği halde yaklaşık 1 aydan sonra inanın kullanmıyorum. Bazen 1 ayı dahi bulmuyor. Sıcak oluyor hava vs güvenemiyorum acaba bozulmuş mudur diye.