eezgiciikk Mrvzyp Babasının kucağında oyun oynuyorlardı yüzüne bakarak baba dedi. Söylediğinde 6 aylıktı. Şimdi 8 aylık olacak neredeyse ağlarken ya maaammm diye yada baba diye ağlıyor 😄
AryaBorte1 Mrvzyp baba dedi. 17 aylık oldu hala baba baba diye peşinde geziyor, öpücük yağmuruna tutuyor. Çok nadir işi düşünce anne der beni de babası “yazık anneni de öp “ der öyle öper 🤦♀️
Asyaglck Baba dedi. Her ağladığında baba diye ağlıyordu bende “hayatımm asya seni istiyor” diyip veriyordum cocuğu 🤣
Nrnfth Mrvzyp Benim kizim anneyi baya erken cikardi 6 aya yaklasirken anni demeye basladi baba dede 8.ayi buldu🤣
PonciKom Mrvzyp Anne dedi tabi herkes şok ❤️6 aylıkı daha sonra anaaaneeeee dedi ıkımcı sok🌸 7bıfık aylık gigi baba dedi😂
Seydakuzey İlk anne ve dede dedi şimdi onları unutdu baba aba diyordu onlarıda unutdu gak gak diyo 9 aylık 😁