Fadikfs Muhtemelen gaz sancısı başlamıştır..Kullandığınız damlalar varsa en az 1 hafta boyunca mutlaka her gün aynı saatte olacak şekilde kullanmaya çalışın baktınız fayda etmiyor damla değişimi için doktorunuz ile görüşüp farklı bir famla isteyebilirsiniz.Ger bebeğe her damla aynı şekilde ise yaramiyor.Ben 3_4 tane değiştirdim ancak daha yeni yeni düzene oturuyorlar.Gun içinde yağ ile mutlaka masaj yapıp gaz birikimini engellemeye calisiyirum.Aytica sıcak uygulama ayak karnına ve poposuna bizde çok işe yariyor.Ek olarak bağırsakların hareket etmesi için kucakta hareket ediyoruz ya da sakinleşmek için bir süre ayakta sallıyorum ve sonrasında mutlaka gaz çıkarıyorlar.En son çare olarak araba ile gece dahi olsa 15 dakika tür atıyoruz bu artık hiç bir seyin cozumu olmadığı zaman uyguladığımız yöntem bunda da ise yariyor.Bir de bebginizi ne ile besliyorsunuz sadece anne sütü ise sizin yedikleriniz de gaz sancısını arttıracaktır ek olarak mama veriyorsanız biberon değişimi ve gaza özel mamalar var mama değişimi de alternatif çözüm olabilir