iremceren Derenkuzum annem corona ama ateşi bi düşüyorbi yükseliyo arkadaşım corona atlattı ateşi 3 gün hiç düşmedi
boncukhaniminannesi Derenkuzum canım eşim ve kardeşim de ilac la düşüyordu fakat ilacın etkisi bitince yine çıkıyordu
Elaae NANANA merhaba , nasıl atlattınız coronayı hastaneye yattınız mı ? Ateşiniz en fazla kaç oldu ?
Flamingoo Derenkuzum kişiden kişiye farklılık gösteriyor semptomlar. eşimle ben pozitifiz büyük ihtimal 3 çocuğumda pozitif onlara test yapılmadı ama ne ateşimiz oldu ne bişi. eşimle baş ağrısı çektiğimiz için test yaptırdık.
Papatyasevdalisi Derenkuzum herkes bir olmuyo benm 10 gun icinde 3 kere atesim cikti daha cikmadi bide hamileydim o zaman