Derin bir ahh cekeyim :( 1 yaşına 2 haftanız kaldı.Hala zorla uykuya dalıyor. Doğduğundan beri aynı sorun. Neler denedim .. uyku eğitimi, bitki çayları, gaz damlaları, masajlar, çeşitli kokular ( lavanta ve gibi ) bitkisel uyku damlası… salıncak vs.. ama sanki uykuya değil işkenceye yatıyor kuzum… soyle rahat rahat uyuyamiyor. Uykuya dalsa bile uykusu çok kısa sürüyor. Özeniyorum valla 2 ,3 saat deliksiz uyuyan bebeklere .Ama kabullendim artık. NE yapalım Allah başka sıkıntı vermesin de tek derdimiz bu olsun. Evet gerçekten çok yorucu ve zorlayıcı bir süreç hele de evde başka kardeş varsa daha zir ama yapacak birseyim kalmadı kabullenmekten başka:(