Aci yaa benimkide 2 mayıs anlatdığın her şey benim olumdada var. Çok huysuz oldu ancaq alıyor zırlyo. Kendi kendi dönüyo eller hep ağzda emziyini alıp dikkatle bakıyo oynuyo düşürünce çıllık atıyo. Uzanmakla arası yok ya oturtmaya çabalıyo yada ayak üsde tutmamı isdiyo öyle eyleniyo. Uzanınca kafasını kaldırıyor durmaya çalışıyor. Ağız suyu sel elbise deyişmekden bıkmış durumdayım. Çok huysuz oçmjş 4 ay atagından dolayımı bilmiyorum. Emmeyi iyi gece uykusuda iyi amma gündüzler gücle uyutuyorum çabuçak duruyo. MaşAllah bebeklerimize Allah korusun🥰😊😇