TugbaTugce2020 bacaklarından aşağı şarıl şarıl akmadığı sürece sorun olmaz, akıntında kütle kütle parçalar yoksa sorun olmaz.. benim doktorum öyle demişti. Bazen çok bazen az gelecek günlerce gelmeyip sonra tekrar gelecek eğer başta dediklerim olmazsa endişe edecek bişey yok.. birde ayaklarından biri bir diğerinden daha fazla mor daha fazla sıcak ya da soğuk diğerinden daha şiş olursa haberim olsun demişti. Bende şükür hiç biri olmadı. Spinal harika bişeymiş 👻