Mavis89 ben ilk 3 ay vermedim sonra başladım su vermeye biberonla az az şimdi günde aklıma geldikçe veriyorum bazen 25 cc bazen 50 cc kana kana içiyor ama hiç öyle zorlanmamıştım ilk başta da sadece teklif ediyordum bakalım içer mi tadını beğenir mi diye ama pek oralı olmuyordu şimdi kendi si içiyor bence sık sık teklif edin illa içmek ister yani inşallah