Busraky Benimde bebeğim kolik ti ve sadece o şurup iyi gelmişti, neredeyse bırakmaya korkuyordum yine saatlerce ağlayacak diye, ama 6 7. Ay gibi azaltarak bıraktırdım, her ne kadar bitkisel olsada içinde şeker var ve uzun süre kullanımda bağırsakları tembelleştiriyor maalesef.