2 gündür belimde yoğun ağrı hissediyordum adet olucam falan diye üstünde pek durmadim bugün 1 saat önce çok çok ozür diliyorum hafif kanama ve parça geldi eminim kan pıhtisi degil birkac kişi düsuk vs.deyince baya kafam karışti bebek beklemiyordum hamile de değildim 2 adet de kistim var onlar patladi sandim ama şuan kanama yok doktorum da yarin gel dedi sizce olabilr mi