Hvvcngr Doğum yapalı 42 gün oldu ama Hale'n büyük ihtiyacımı giderince aşırı yanma ve ağrı oluyor sebebi nedir acaba normal Doğum yaptım ?
Duygu538 Hvvcngr bende öyleyim hatta kanama bile oluyor büyük ihtimalle çatlak oluştu ondan ağrı ve yanma yapıyor bana ve sezeryan doğum yaptım bence ilerlemeden doktora görünün.