İlkgün ayakta duramayacak kadar halsizlik geldi ve ishal oldum. Karın ağrısı başladı. Bu sırada Ankaradan Muşa kendi arabamızla ikizlerm ben eşim kayınvalidem geldik. Yol 12 saat sürdü. Ertesi gün Hapşırık burun akıntısı oldu. Ertesi gün ateşim 37.5 civarıydı. Sandımki gribim. Benim ateşlendiğim gece bi bebeğim 38.9 u gördü. Diş dedik. İki bebeğim de çok iştahsızdı.Diş dedik. Bu arada ankarada kalan kendi annemin pozitif olduğunu öğrenip hemen teste gittik eşim ben kayınvalidem 4buçuk aylık ikizlerm pozitiftk… Bugün karantinanın 11. günü.. Çok şükürki iyiyiz. Ben ilaç alamadım sütten ötürü… Eşim ve kayınvalidem ilaç alarak atlattılar. Bebeklerimde iyi çok şükür… Bizde semptomlar tek tek geldi.Önce ishal karın ağrısı sonra halsizlik yorgunluk sonra az ateş sonraçok az öksürük sonrasında düzeldik. Ankarada kendi annem biraz ağır ama çok şükür hala evde yani hastanelik bi durumu yok. Bu arada öğretmenim ve seminerde 2 öğretmene bulaştırmışım. Neyseki onlarda evde ve hafif atlattılar…