Blt-0505 Bende sariliktan dolayı bebeğim 2 gece hastanede yattı ve ciddi şekilde satılık yükselmişti şükür 4 günde atlattım ama bebek aç kaldıkça ilk zamanlar satılık yükseliyor ve o yükseldikçe de uykuya düşüyorlar.Benim bebeğimde çok zor uyanirdi,mutlaka 2 saat bile beklemeden azar azar olsada memeverin emmiyirsa su günleri atlatmak adına mama verebilirsiniz.Uyandirmak için ben üzerini soyuyordum ayağını filan sıkınca hiç bir tepki vermiyordu.Ayricayuzunu gözlerini ılık su ile siliyordum.Cok fazla sarsmadan hareket halinde iken meme veriyordum ondan sonrasında sarılık duzmeye başladıkça zaten uykusuda normale dondu. Şekerli su vermeyin kesinlikle onun yerine emmiyorsa mama kullanın mutlaka. Endise etmeyin geçecek bu günler de 🙏