Sevgi01 Oğlum 14 aylık kahvaltı ve akşam yemeği yedirebiliyorum iştahı güzel aradada arı mama veriyorum su süt karışık versem arı mamayı bıraksak ağırmı gelir acaba
Naz_1905 Sevgi01 bnm kızım 16 aylık oluck 4 dış birden cikariyo 2 aydr hiç bişey yemiyo sadece tadiyo bnde süt buskubu ve arı mama yapiyorm biberoma öyle iciyo yoksa bnde birakicm ama hiç bişey yemiyi