Sizde de oluyor mu ? Gece karnını doyurmaya kalktığımda telefonuma saatini ve ne kadar içtiğini not ediyorum. Bu konuda fazla hassas olmalıyım ki , uyku arasında telaşla uyanıp eyvah çocuğu doyurmayı unuttum falan diye panige kapılıyorum. Üstelik besledikten sonra diğer öğün için alarm falan da kuruyorum. O yüzden not almak içimi rahatlatıyor. Çünkü uyku sersemi insan ne yaptığını kestiremiyor fazla garanticiyim sannırım☺️