Yogurt sanıldığı gibi masum bir besin de degil yani. Icindeki laktik asit ciddi bir alerjen, 6.ayda denedim her yeri kıpkırmızı oldu çocuğumun. Ayda bir bir cay kaşığı denedim 8.ayda düzeldi. Nedir bu insanlardaki erkenden ek gıdaya gecme telasi anlamıyorum. Annenin sütü varsa ilk 6 ay sadece anne sütü bunu anlamak ne kadar zor olabilir, doktorların bizim çocuklarımıza kastı yoksa bir bildikleri oldugu icin bu kural var