Berii Bebeği geç diş çıkaran anneler kaçıncı ayda ilk dişi patladı ? D vitaminin dişle bir ilgisi olabilir mi acaba?
ikramm Berii canım merak etme benim kızım 13 aylık oldu 11 aylıkken başladı çıkmaya bizimde .Hem geç dış cikmasi daha iyi derler daha sağlam olurmuş
Derya12 Berii benimki 10. Ayinda cikardi ayni anda altta iki , ustte 1 tane patladi simdi 11. Ayimizdayiz ustte bir disi daha patladı toplam 4 tane oldular. Bende cok bekledim ciksin ciksin disi diye
Ozgeackgz-0 Berii benim oğlumda haftaya 8 aylık olcak ama daha diş yok arkadaşımın bebeği 6. Ayda çıkardı her bebek farklıdır bu onun gelişiminin geri olduğunu göstermez ve evet D vitamininin etkisi var
Gulzadekti Berii bizde 8 ay 5 günlüğüz 2 gundur disimiz patladi 😂 1 hafta oncesine ateş ishal oldu bebegim cok çektik hâlâ o dişten çekiyoruz bizimkiler zor cikariyor demekki 😂😂
Papatyaseverr Berii bugün doktorumla bu konuyu konuştum toplum baskısı var bu konuyla alakalı 6. Aya girer girmez millet diş soruyor bunaltıyorlar insanı dedim 15. Aya kadar bile çıkarmayan var alecelik bir durum değil normal dedi her bebekte farklılık gösterirmiş diş çıkarma
Ceydakoruc Berii ben düzenli kullanıyorum, hiç aksatmadım desem yeridir. 6.ayda 2 dişi çıktı. Tamamen bebeğin yapısıyla, gennlerinizle alakalı
Tugbadrsn Berii Canımmm bende aynı senin fibiydşm 8 buçuk aylıkken 1 dişi çıkto şimdi 9 aylığız dha diş çıkmadı yavsş yavaş hiç korkma ikincimiz gelecek aşırı huzursuz bu aralar yine
Erencinarinannesi Berii 10 ay 13 günlükken çıktı ilk dişimiz 14 aylığız 5 dişimiz var sadece d vitamini kullanıyoruz ama alakası var mi bilmem
Berii Erencinarinannesi hmm geç çıkmış sizin de , d vitamini eksikliğinde geç çıkıyormuş diye duydum ama öyle bişey yokmuş
Yamaniko20 Berii dişi geç çıkarması daha iyi bence oğlum 3 aylıkken ilk dişi 4 aylıkkende ikinci dişi çıktı sürekli ısıyor 😔 geç çıksaydı keşke
Berii Yamaniko20 bir arkadaşım daha demişti erkenden ısırılmak istemiyorsan bekle acele etme geç çıksın dişleri diye🙃
Veramom Berii kızım 11 aylık hâlâ diş yok sabırla bekliyoruz 😇 doğum gününe kadar dişsiz olacağız galiba