Kızlar bu yazımı benim başıma geldi sizin başınıza gelmesin diye yazıyorum. Kızıma reflü yatakları oluyor ya hafif eğimli onlardan almıştım çok gazı oluyor ve de kendi beşiğindeki yatak daha yumuşak diye. Uzmanlar sert yatak olsun diyorlardı. Neyse ilk zamanlar iyi idare etti. Şimdi kızım 2,5 aylık hareketlenmeye başladı. Beşik yuvarlak. Aldığım reflü yatağı da dikdörtgen bilirsiniz hepsi öyle. Neyse kafasının orada boşluk oluyordu oraya yastık koymuştum kafası boşluğa gelmesin ve beşiğe çarpmasın diye. Bu akşam uyku saati geldiğinde yatırdım. Uykuya dalacaktı. TV ye bakıyorduk bizde. Ay bir ağlama sesi. Ama normalden farklı. Ciyak ciyak tıkanmış gibi. Ay bi baktık kızımın başı geriye doğru düşmüş, yastık da yumuşak olduğu icin kafası oraya doğru gömülmüs. Hemen kaldırdık kızımı. Nasıl korktum anlatamam. Allah korudu. İyi ki biz varken bu durum oldu. Şimdi diyorum ya ben mutfaktayken olsaydı 🥺 Allah’ıma şükürler olsun. Benim başıma geldi ben dersimi aldım. Sizleri de uyarayım dedim. Dikkatli olun aman 🙏🏼