Kızlar biz geçen pazar eltimlere gittik onun bebeği 10 aylık benim bebeğim 3 aylık dün gece onlarin bebegi bembeyaz olmus titreme vurmuş hemen hastaneye götürmüşler kan degerleri çok yüksek çıkmış kaninda enfeksiyon varmış neden olduğunu anlayamamış 13 tüp kan almış doktor koronadan da şüphelenmiş test yapmış yarin belli olucak benim bebegimde bugün 5 defa kesik yogurt gibi bi az bi cok kustu emzirdikten sonra gazini alirken kustu korkuyorum acaba korona mi olduk hepimiz diye bebeklerimiz cok küçük bu arada esimde bende soguk algınlığı olduk acaba sütümde mi bi sıkıntı oldu yada korona belirtisi mi yada baska bisey mi var doktora götürmeli miyim cok caresizim lütfen bi fikri olan yazsın