yagiztuba doktorum her zaman kaşıkla ver memeyi reddetmesin dedi ancak gündüz kaşıkla gece biberonla verdim. Kaşıkla çok dökülüp saçıldıgı için gece gece uğraşamadım. 7 aylık oldu oğlum. Su içmeyi sevmiyor. Suyu biberonla vermek istedim. Hala meme reddi ihtimali olduğu için doktorum kabul etmedi.