3cocukluanne Merhaba anneler bebeğim 7 aylık dış eti kabarmış eczaneden calgel diye bir jel aldım bebeğim sürünce yalıyor emiyor ilacı acaba zararlimi bir bilgisi olan varmi?
Deletedmom423 3cocukluanne jel pek önermiyorlar canim onun yerine ici sulu dişlik verebilirsin eline yada tedagil granül toz vardı ben ondan alıyordum bitkisel demişlerdi ama şimdi bulamıyorum
Misskokulum 3cocukluanne jeller diş çürüklerine yol açıyor onun yerine karanfil ile zeytinyağını karıştırıp krem kivamina getirin buzdolabına koyun soguk soguk günde bi kaç kez diş etine sürün doğal agri kesici
Azizeguney 3cocukluanne Bence hiç bi şey kullanmayın. Ben kızıma jel falan almadım. En fazla huysuzluk eder ama çok uzun sürmez. Oyuncakları önüne yığıyorum ağzına sokuyor kaşıyor kendi kendine. Panik yapmayın yani jele gerek yok😊
Mervezezeeee 3cocukluanne ya bende aldım dişten dolayı iştah gitti 1aydie barı süreyim rahat yesin diyorum gene yemiyor 😑
3cocukluanne Azizeguney panik yapmadım aslında bir arkadaş önermisti ben diğer iki kızımda hiç dış çıktığını bilmedim bile sessiz sedasız çıkardılar ama oğlum çok huysuz dişi olmadığı halde gogsumu bir dmagiyla isiryor canım yanıyor
Azizeguney 3cocukluanne O minik huysuzluklar illaki olur ama geçiyor hemen. Benim kızda öyle şuan 11 aylık 2 tane dişi var 2 taneside uç verdi çıkıyorlar. Geceleri ara sıra uyanıyor uyumakta zorluk çekiyor. Ama sonra geçiyor hemen. Tez zamanda şu evreleri bi atlatsakta rahatlasak 🤷🏼♀️
Lalin 3cocukluanne jele gerek yok. Taze soğan verebilirsiniz. Bebekler hem çok seviyor hem de dişlerini çok güzel kaşıyorlar. Bizim parmaklarımızı havada kapıp, boğazına kadar sokup dişlerini kaşıyordu. Şimdi taze soğanı havada kapıyor. 😂
mervecrbg 3cocukluanne bizede jel verdi sağlık ocağı ama doktorumuz dişi çürüttüğü için sürmememizi söyledi onun yerine papatya yağı önerdi onu aldık