Oğlum iki gündür günlük 4 5 kez su gibi kaka yapıyor bez de sadece rengi var kakanın. Bişeyde yediremiyorum gece uyumaz oldu dişten mi yoksa rota mı Allah korusun. Dişte bukadar çok oluyormuydu ishal. Onun dışında keyfi iyi. Bilen yardımcı olursa çok sevinirim.