4 ay 11 gunluk arkadaslar sutumunnazlıgından doktor mama takviyesi yapmamı soyledı 90 cc uyurken biberon ile ıcırıyorum biberonu cok zor alıyor uyanıkken asla almıyor mamayı da severek ıcmıyor degıstır dım kac kere ama en onemlı sorunumuz!!!
bırkac gun sımdı sutumu sagıyorum ne kadar cıkarsa enazından 90 cc cıkarma ya calısıyorum ıkı gundur memeyı dogru duzgun cekmiyor yalancı meme emer gıbı emiyor sut iniyor ozaman bile yalancı meme emer gıbı yapıyor bırerondan mi kaynaklndı ki bu memeyı cekmemesi 😥😥 nasıl bir 4 ay bu boyle aklım almıyor artık.
( sutum azaldı, idrar yolu enfeksiyonu gecırdi memeyı az emer oldu daha dogrusu cekmiyor, kilo almıyor idrar yapmıyor) ne yapacagımı sasırdım az da olsa sutum var sut olmasa mama vercem ac kalmasın diye sakın mama kotu vermek ıstemıyorum diye dusunmeyın Emzirmek istiyorum doya doya cabam bu yuzden 😣😣😣😣😥