Birkaç gündür öksürük ara ara vardı bugün şiddetli peş peşe öksürükle sanki büyük insan gibi balgam çıkardı miniğim. Acile gittik o kadar çok ağladı ki boğazı tahriş olmuş dediler. Ciğerinde bişey yok ama dikkat etmem gerektiği söylendi. Hava sıcak olmasına rağmen uzun kollu giydirip,çorapsız durdurmuyorum. Düzenli olarak odayı da havalandırıyorum. Şimdi bana dikkat etmem gerektiği söylendi. Ne yapmam gerektiği konusunda bi fikrim yok yardımcı olur musunuz ?