5 aylık oğlum var şimdiye kadar hep anne sütü aldı ama bugün sağ mememde çok az süt var ya da yok. Sağdım çok zor çıktı emerken sinirleniyo gelmiyo muhtemelen. Napmam lazım bu aylarda ilk zamanlar gibi dikkat edemedim yememe içmeme ondan mı oldu acaba nasıl toparlayabilirim yardım lütfen