Gossipgirl14 Benimde ara ara sütüm degisebiliyor tabii ki düzelir ve sütünüz artar ama inanın yeme içme ile ilgisi bence cok fazla yok sonuçta sütünüz her zaman bebeğinizin ihtiyacı kadar var olması üzerine kurulu bir sistemde ilerliyor.İlk zamanlar az olabilir ama siz emzirdikce vücut bunu sinyal olarak algılıyor ve daha fazla üretmeye çabalıyor.Yani bebeğinizin ihtiyacına göre üretim ancak bol bol emzirmeniz ile ilgili.Ek olarak öncelikle bolca su ve düzenli uyku ve pozitif dusunmek..Özellikle yeme içme için yazılan şeylere dikkat ettiginizde hepsi vücudu suya yoneltevek şeyler yani susamaniza sebeb olduğu için süt yapıyormuş gibi bir durum ortaya cikiyor.Ne de olsa farklı sosyal statulerde olsalar dahi ki yiyecek içecek farklılığı anlamında söylüyor her annenin kendi bebeğine göre sütü oluyor bu yüzden bence dinlenin bolca su için ve pozitif düşünün 🥰