Geçen hafta 4.ay aşımızı olduk ve kan damlası kullanmaya başladık. Ne ben sevebildim bu damlayı nede oğlum, suratını ekşitiyor içerken😷
Ebemiz yan etki olarak kanlı kaka yapabilir demişti ve yaptı ama çok da huzursuz bugünlerde. Insan o görüntüyü görünce korkuyor. Nokta noktaydı normal mi? Yoksa başka birseyden olabilir mi? Alerjik bir durumumuz yok