Blz01 2 aylık kızım yeşil kaka yaptığı için dr süt alerjisi olduğunu söyledi ve rapor verdi evolvia rp1 kullanıyoruz ama ne yaptıysam içmiyor ağlıyor.siz hangi mamaları kullanıyorsunuz🤦♀️
TugceAras18 Merhaba çözüm buldunuz mu benim bebegimde 3 aylık yeşil kaka yaptıgı için bize de doktor bu mamayı önerdi ve içmiyor çözüm ne buldunuz acaba ?