Giraysmom20 Denizcan_ doğal saç boyaları var onlarla boyanabilirmiş ama diğer boyalardaki kimyasallar süte geçiyormuş deneysel olarakta kanıtlanmış
Butterfly Denizcan_ 2 ayındada 5ayındada boyadım . Forumda aratırsanız 1500 tane post var bu konuda baka bilirsiniž☺️
ehlenmomyy ama sunu soyliyim ombrenin kokusu oyle agirki ben bile duramadim gunlerce bebekler nasil dayansn valla korktum oglum zehirlenir kokudan diye pisman oldm
Deletedmom_36 Denizcan_ doktorunuza ve kuaforunuze danisin isterseniz ben hic sacimi boyamadim size yardimci olamiycam☺️
Defne0364 Denizcan_ iki bebegimde de boyattim cunku saclarim bembeyaz,dayanamadım. Coksukur bir sorun olmadi