bir-minik-defne Kızım 2 aylık. Yaklaşık 2 haftadır meme+mama gidiyoruz. Kolik bir bebek. Bebelac gold kullanıyorum memnunum ama gaz sorunumuz fazla olduğundan bir arkadaşım nutrikonfor önerdi. Kullananan anneler sizce nasıl ?
bir-minik-defne Nevasal evet canım kullandık bir haftadan fazla. Fakat şurubun içeriği çok yağlı olduğu için kuzum içerken çok zorlandı. Tadını hiç sevmedi hep kustu. Bi de damlasını alıp deneyeceğim. Şimdilerde ise metsil kullanıyoruz. Metsil mamaya eklenebildiği için sıkıntı olmuyor
bir-minik-defne Dorika ilk ay onu kullandık canım ama bebekten bebeğe değiştiği için bize o hiç iyi gelmedi, hep kustu, istemeyerek içti, kabız yaptı maalesef. Çok denedim bebelac daha iyi geldi bize onu farkettim
bir-minik-defne Ruzgarbaby ah canım ben o aşamaları maalesef çoktan geçtim. Hiç biberon ya da emzik vermediğim halde bebeğimde meme reddi oldu ve sadece geceleri emiyor bebeğim beni. Ama biberon önerir misin dersen ilk bir aydan sonra doktorlar da verebilirsiniz diyor, biberon ve emziğin meme reddine Sebep olması ilk bir ay için geçerliymiş.
Kbryzr90 bir-minik-defne nutrikonfor kabız yaptı bebeğimi maalesef. Philips avent biberon kullaniyorm emzireyorim da bebeğim meme reddi yapmadı. Meme ucuna en çok benzeyen biberon ucuymus çok memnunum