Dün akrabamız koronodan vefat etti 35 yaşında kaynanasına geçirmiş onunda durumu kötü kaynanada babamın halası oluyor birden vefat haberini duyunca kötü oldum 2 gündür onların üzüntüsümü virüse yakalanırsam diye düşünmekten mi ne her hareketimizi sorgular oldum napacaz böyle ya insan hiç bişeyden tat almıyor artık