Buskat Merhaba güzel anneler😊 kızım 32 günlük yaklaşık 15 gündür mukuslu kaka problemimiz var kakasını aşırı gürültülü gazla atıyor. İki gündür de kakasını altı açıkken yaparsa köpükler farkettim. Doktora gittik bi şey alerji yapmış ama bunu sen bulacaksın dedi. İlk olarak süt ürünleri ve yumurtadan başlamamı istedi. 4 gündür de emme sonrası ya da emmeden 1-2 saat sonra fışkırır tarzda kusması var bazen kesik kesik kusuyor. Doktora tekrar götürdüm “kilo alımı var, Sorun yok sütün fazlasını kusuyordur” diyor. Böyle bir durum yaşayanınız var mı?
Kvlcm20 Buskat mrb 1 ay 20 günlüğüz benim kızımda aynı gazını çıkarırken dahi kusuyo aynen geri çıkarıyo içtiği sütü fişkırarak Dr sordum kilo alıyo dediği için bi sıkıntı yok diyorlar fazla olanı geri cıkarıyomus
Humakusum Buskat kakada mukus bizdede var süt alerjisinden oluyormuş bizde diyetteyiz şuan alerji doktoruna götürmek en iyisi bence sizde fazla vakit kaybetmeden götürün test yapsınlar bence benim 1 haftam kaldı diyetimin süresinin dolmasına sonradoktora götürüp kilo alımına baktırıp alerji uzmanına gidicem canım
Numanveosman Buskat bizde de var aynı sorun bebeğim bugün 40 günlük oldu doktora gittik.anne sütündeki Laktoz dan dolayı öyleymiş 😬 damla verdi takviye edici gıda yazıyor üstünde
Buskat Huzurkokulum belki normali böyledir gerçekten. Bi de sütüm çok var. Belki de gerçekten fazla geliyodur. Kafamda deli sorular😃
Arencinar Bende de var 25 günlüğüz bebek ya da sen üşümüşşün ondan olur dediler çok şükür ateş falan olmadığı için doktora gitmedim. Birde gazı olduğu için sütü hazmedemeden atıyor o da haklı küçücük midesi var sonuçta
Buskat Arencinar gazını da çıkartmaya çalışıyorum ama alerjisinden dolayı gazlı bi bebek maalesef. dün kilosunu tartmıştık bugün de tarttık. Kilo almış o kusmaya rağmen. Ben ishal mi acaba dedim de değil dedi doktor.
Buskat buse1928 neymiş peki çaresi ne önerdiler. Bize emdikten aonra kucakta 20 dk falan dik pozisyonda tutun demişlerdi bu zmana kadar işe yaramıştı ama artık yaramıyor. Hatta bazen dik olsa da kusuyor
Deletedmom324 Buskat com sutunuz var ise emzirmeden sagin. Ya da makas gibi tutun bebenizi emerken sutun hizi kesilir.
Buskat Humakusum peki yediklerinize dikkat edince kakası düzelmeye başladı mı yoksa sadece huzursuzluğu mu azaldı? Biz iki gündür başladık yediklerimize dikkat etmeye
Humakusum Buskat kakanın düzeşmesi zaman alıyormuş canım 1 haftadır dikkat ettiğim için hala aynı ayrıca normal huzursuzluk geçti bu seferde ağlama krizine girmeye başladı herhün değişik saatlerde başlıyo yarım saat sürüyo gazını çıkarınca rahatlıyo kolik mi anlamadım yada 6 haftadayız büyüme atağımı bilmiyorum normalde gazımız rahat çıkıyo ama niye böyle çözemedim 😑
Buskat Numanveosman benim doktoruma ısrarla söylememe rağmen fazlasını çıkarıyordur diyip duruyo. Ama bana anormal bi durum varmış gibi geliyor açıkçası dediğiniz laktoz damlası işe yarayabilir
Zeynar Buskat Bizimki mama yiyor gaz cikarirken bile kusuyor her yerimiz kusmuk oluyor.Koltuklar,ustu basi falan her yer kusmuk.Ama kilo alimimiz gayet iyi.
Numanveosman Buskat bakalım inşallah işe yarar bugün başladık 😒 çok huysuz huzursuz uykusuz sizde de öyle şikayet varmı ?? Nasıl sakinleştireceğimi şaşırdım 😩
Zeynar [bilinmeyen] Besin alerjisi derken laktoza mi alerjisi oluyor?Ben 3 hafta falan relaktaz da kullandim laktozu kolay sindirsin gaz yapmasin diye ama yine de kustu.Acaba laktozsuz mama mi vermek gerekiyor?
Buskat [bilinmeyen] ne kadar sonra durdu kilo alımı. Bu problem bizde 4 gündür var kakasının mukuslu olmasında 2 haftadr böyle.
Dorukcumunannesi Buskat dediklerinin aynisini yasiyorum,bomba atar gibi kaka yapiyo mukuslu, ve 4 aylik suan dogdugundan beri kusuyor ,fiskirtiyoda ayni zamanda