Kızlar bebeğimde 10 gündür kanlı kaka var. Geçmeyen pişiği ve reflüsü vardı zaten hep şüpeleniyordum. Pazartesi iyi bir doktora götüreceğim ama alerji diyeceğine %100 eminim. Nasıl alıştırdınız bu mamaya. Vanilya şurubu aldım. Ama içinde koruyucu limon ekstresi falan da var. Hangi marka vanilya şurubunu kullandınız?? Nasıl vermeye başladınız?