bossbabysmom 8 buck aylk oglum var 9 aylk olnca ise donucem fakat emiyor 8 saat calsicam napmam gerekiyor mamaya mi basliyim napiim bn yokken br iki defa mama icip bn gelnce emziriyim yine cok kafam karışk siz naptnz ?
Duygusm bossbabysmom Bu hafta işe başladım. Önceden buzluğa biraz süt stoklamıştım. Şimdi de işte iki kez sağım yapıyorum. Gündüz o sütleri içiriyorlar. Sabah çıkmadan ve akşam gelir gelmez emziriyorum. Gece boyu da yanımda zaten emiyor.
Sumeyyelan bossbabysmom kaynanam bakacak da işte bende düşündükçe işi bırakasım geliyor acaba öyle uzun saat tek kalınca nasıl yapabilecekmi bebeğim ağlarmı sütte okadar çok sağsam gelmiyor ki bırakacak kadar depolarım diyorum dolaba çok gelmiyor mama versek akşam emzirsem olurmu çorbasını içer mi falanlar bakalım deneyeceğim 1 hafta duruma göre
Sumeyyelan Duygusm benim sütüm öyle stoklayacak kadar çok değil ama işte ne yapacağımı bilmiyorum gün içinde ekstra başka ne yiyor bide zor durdumu her bebek tabi çok farklı ama bensiz ağlarım falan diye düşünüyorum
bossbabysmom Duygusm ya benm hic süt stoğum yok şimdide sağnca okadar süt çıkmıyor ki yetmz yani ne yapsam bilemedm